6.12.2017

POSTMAS #2

Dziś jest 6 grudnia, więc odpowiedni moment aby napisać list do Gwiazdora. Dlatego, że mikołaj zazwyczaj przynosi drobne prezenciki i słodycze, a pod choinkę zmieści się coś większego:

#listdogwiazdora

 Święty Mikołaju,
        Wiem, że już nie długo będziesz rozwoził prezenty 
do wszystkich grzecznych dzieci. 
Całe szczęście, że Twoje sanie i renifery latają w powietrzu, 
bo słabo w tym roku ze śniegiem. 
Przez cały rok byłam grzeczna, pomagałam innym, 
dlatego chcę prosić Ciebie i Twoje elfy 
abyście pilnowali mojej rodzinki, 
bardzo ich kocham i chcę aby byli szczęśliwi. 
        Mogę pochwalić się, że w tym roku starałam się 
być miłą, uczynną dziewczynką, ale wiem też, 
że w tym okresie przed świątecznym nasz dużo pracy 
i dużo listów do przeczytania, 
dlatego nie będę prosić o zbyt wiele, 
chcę tylko uśmiechów na twarzy bliskich, 
samych radosnych dni. 
Myślę, że nie proszę o zbyt wiele i liczę, 
że uda Ci się to załatwić. 
         Nie wiem jak to robisz, 
że mieścisz się do kominów ze swoim pokaźnych rozmiarów brzuszkiem, 
który urósł od mnóstwa ciasteczek i mleka, 
zostawianego przez dzieci. 
Spokojnie ja również zostawię, 
nie wiem co lubią Twoje renifery, 
ale podzielę się z nimi jakimś warzywkiem, co Ty na to??
               Pozdrawiam Ciebie oraz Twoje elfy. 
Mam nadzieję, że to przeczytasz i 
spełnisz moje prośby najlepiej jak potrafisz.
Asia :)


Ja pisząc ten post świetnie się bawiłam, mam nadzieję, że Wy czytając też... Tak wiem, że w takim liście powinny być wypisane moje prośby o prezenty, ale postanowiłam odrobinkę zmienić konwencję standardowego listu do Świętego Mikołaja. Podoba się?? Kiedy ostatni raz pisaliście #listdogwiazdora ??
Piszcie co dostaliście na mikołajki oraz co chcielibyście dostać pod choinkę.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, wesoły wierszyk! :* Ja na mikołajki dostałam sweterek i pluszowego misia, no i oczywiście słodkie *-* Pod choinkę natomiast nie mam jakiś wygórowanych życzeń, ucieszę się z każdego prezentu :3

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/swieto-radosci-mikolajki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Super prezenty, niespodzianki cieszą najbardziej :)

      Usuń
  2. Haha, fajny wierszyk... Ja nie piszę do gwiazdora, a do Dzieciątka;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wierszyk, przyznam ze jak zaczelam go czytac to pomyslalam ze bedzie tak jak kazdy inny, troche nudny. Czytajac, zdziwilam sie pozytywnie. Naprawde milo sie czyta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że przypadł do gustu :)

      Usuń
  4. Fajny wierszyk! ;) Ja już daaaawno nie pisałam listu do św. Mikołaja, zazwyczaj piszę do elfa - mojej siostry, która przekazuje go panu z siwą brodą - mojej mamie. :P

    OdpowiedzUsuń