22.11.2016

GDZIE MNIE ZNAJDZIESZ?? - czyli: FACEBOOK, INSTAGRAM oraz SNAPCHAT

Mass media w dzisiejszych czasach odgrywają bardzo dużą rolę w kształtowaniu naszego wyglądu i charakteru. Bardzo często pokazują doskonałych ludzi, przez co 'zwykłe' osoby chciałyby się do nich upodobnić (oczywiście nie wszyscy). Młode dziewczyny chciałyby np. być szczupłe jak modelki, a wielu nastolatków chciałoby być tak umięśnionych jak sportowcy (mówię tu ogólnie i wiem, że nie każdy ma takie "priorytety").
Jeśli chcemy dzielić się tym co tworzymy (blog / YouTube) to powinniśmy również korzystać z: facebooka, twittera, instagrama, czy nawet snapchata, ponieważ to najbardziej popularne platformy społecznościowe. 
Dlatego dzisiaj chcę podzielić się swoimi kontami, na których możesz mnie znaleźć:
Pod przedostatnim postem dodałam, że szykuję coś na 5000 wyświetleń i 60 obserwatorów, ale teraz powinnam to poprawić i zmienić na 6000 (już prawie 7000) i 70 obserwatorów, nie spodziewałam się, że w ciągu jednego dnia możecie odwiedzić mojego bloga tyle razy. To chyba spełnienie mojego nieśnionego marzenia. Dziękuję :)
Ale do rzeczy:
Założyłam stronkę na facebooku, na której będę informowała o nowych postać, zmianach na blogu oraz o innych ciekawych (i tych nieco mniej) wiadomościach związanych z blogiem. 

Jeśli ktoś jest ciekawy to mam również insta. Zdjęcia jakie tam znajdziecie dotyczą mojego życia prywatnego, ale również staram się dodawać informację o blogu, a link do niego podany mam w opisie. Jesteś zainteresowany / zainteresowana?? Zapraszam :)

Jeśli jednak zdjęcia na insta nie wystarczają lub po prostu nie masz instagrama, to mam jeszcze snapa. Moja nazwa to: asieekk_nuu 
 

____________________
Dzisiejszy post zdecydowanie różni się od poprzednich ale doszłam do wniosku, że warto poinformować o miejscach w jakich można mnie znaleźć.
Dziękuję za uwagę i do kolejnego...
Na razie :*





16 komentarzy:

  1. Na pewno dodam Cię na twoich komunikatorach i będę sprawdzać jak idzie ci blogowanie :). Oby tak dalej, pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O świetny wpis! <3 Na pewno wpadniemy i Cię poszukamy w necie! <3 ^^ Musimy koniecznie na Fb wpaść ;* Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiego przyrostu wyświetleń! publikowanie postów naprawdę przynosi efekty :)

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście bardzo smuci taka postawa ludzi, którzy lgną do tego aby naśladować "doskonałość" innych.
    Bardzo chciałabym Ci pogratulować liczby wyświetleń, dzięki temu widzisz jak my- Twoi czytelnicy doceniamy Twoją pracę :) Dodałam Cię na instagramie, ponieważ uwielbiam oglądać inspirujące zdjęcia, a wiem, że takie u Ciebie zastanę.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również to niepokoi :)
      Dziękuję bardzo :) takie informacje bardzo cieszą :)

      Usuń
  5. Na pewno Cię odwiedzę! :)
    Faktycznie, liczba wyświetleń niesamowicie spora! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak ! zgadzam się, media kreują kanony piękna, które tak na prawdę nie istnieją
    gratuluję tak dużej liczby wyświetleń :)

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że pewnie jeszcze jesteś młoda i zapewne dojdziesz do tego wszystkie później, ale max irytujące jest gdy piszesz coś co jest Twoją opinią, by już sekundę później w nawiasie tłumaczyć się, że nie uogólniasz, że oczywiście nie wszyscy itd. Trochę odwagi i konsekwencji, jak już decydujesz się pisać bloga i publikować to w internecie to podpisuj się pod tym, w co wierzysz i czego jesteś pewna. I btw jeśli chodzi o Twittera to nie jest to popularne narzędzie social media, w Polsce prężnie działa tylko w branży polityki i publicystyki. Dla osób, które myślą, że atmosfera tam jest fejsowa albo snapowa - nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W uogólnianiu nie chodziło o opinię innych/wszystkich, tylko o to, że nie KAŻDEGO "priorytetem" jest bycie takim jak osoby występujące w internecie lub telewizji.
      Czytajmy ze zrozumieniem, ale dziękuję za uwagę, aby uniknąć takich sytuacji i niedomówień w przyszłości.
      Jeśli chodzi o twittera to zgodzę się ale nie zupełnie, ponieważ jest tam wielu Polaków z poza polityki i publicystyki :) A atmosfera faktycznie nie jest tam ani 'fejsowa', ani 'snapowa'.

      Usuń
  8. Ciekawy wpis :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zdecydowałam się na założenie FP :) Naprawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję liczby wyświetleń :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń