15.12.2016

POSTMAS #4


Dziś wybrałam 10 świątecznych piosenek, które według mnie są bardzo ciekawe i warte posłuchania. Część na pewno znasz, ale mam nadzieję, że przynajmniej jednej z nich jeszcze nie słyszałaś / słyszałeś. Dlatego zachęcam do zerknięcia niżej:

1. God Rest Ye Marry Gentlemen - Pentatonix



2. Let It Snow - Dean Martin

3. Shake up Christmas - Train 

4. Merry Christmas Everybody - Train

5. Driving Home For Christmas - Chris Rea



6. Santa Claus is Coming to Town - Pentatonix

7. Kto wie czy za rogiem- DeSu

8. Do świąt - LemON
  
9. Rudolf czerwononosy 

10. Someone - TABB & Sound'N"Grace

_______________________
Wiem, wiem nie co zeszło mi się z tym postem, ale już jest :)
Czekam na informacje w komentarzach na inne ciekawe świąteczne piosenki i ile z mojej listy znasz.
PS: Jeśli ktoś jest chętny to na open.fm są stacje typowo "Na gwiazdkę" i piosenki tam są super, tak więc polecam.
Święta już za 9 dni, ale zleciało...
Do kolejnego postmas'a :*

9 komentarzy:

  1. Swietne piosenki, spora część znam ;) Rudolf Czerwononosy totalnie kojarzy mi się z dzieciństwem, zawsze słuchałam tego w Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne piosenki. Ostatnia najlepsza *.*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedstawiłaś listę wszystkich moich lubionych piosenek :)
    Mój blog - zerknij ⛄

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham polskie nuty najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne piosenki. Weszłam na stronę, którą podałaś i bardzo mi się spodobała :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń