4.08.2016

Moje podwójne życie

Pisanie postów na bloga to tak jakby wyrażanie siebie i przedstawianie swojego zdania przed mnóstwem ludzi. Nie boję się tego robić, ponieważ jest wiele osób, które również to robią. Przy okazji pisząc notki uczę się dodatkowo gdzie nie popełniać błędów językowych, gramatycznych, czy stylistycznych. Najważniejszym jednak faktem jest to, że pisanie sprawia mi ogromną przyjemność.
 
Jak na dziewczynę mam również bardzo nietypową pasję jaką jest.... piłka nożna. O moim zainteresowaniu pisałam dokładniej w poście na temat EURO 2016. Co prawda nie interesuję się tą dyscypliną sportu od dawna, ale już mam nieco swoich faworytów w naszej reprezentacji. Kibicuję Lechii Gdańsk, pomijając fakt, że na moim terenie dominują kibice Zawiszy lub Kolejorza. Czymś trzeba się wyróżniać, ale to nie ważne. 

Zainteresowanie sportem nie zaczęło się jednak na przełomie czerwca i lipca tylko kilka (naście) lat temu. O ile taniec nie jest jakimś wielkim sportem, szczególnie ten towarzyski, to jazda na rolkach już tak. Do szkolnego kółka tanecznego należałam od 6, aż / tylko do 12 roku życia. Nasze nauczycielki "zaszczepiły" we mnie tę pasję na wiele lat. Od zakończenia szkoły podstawowej tańczę tylko w swoim pokoju, kiedy nikogo ze mną nie ma, no i czasem na imprezach. Moje pierwsze rolki dostałam osiem lat temu od rodziców. Kółka szybko jednak się zepsuły, ponieważ były plastikowe. Kolejne rolki miały już kauczukowe kółka, ale mażą mi się takie profesjonalne. Kiedy już opanowałam jazdę, pasją zaraziłam moją przyjaciółkę. Jak zaczynałam jazdę to było bardzo mało osób jeżdżących na rolkach, ale z czasem to zajęcie zaczęło się rozwijać. Jeśli nie wiecie jak zapełnić swój wolny czas to warto tego spróbować. Co prawda na sam początek będziecie musieli zapłacić od stówki do kilku, ale sądzę, że warto.
O tym co kocham nie mówię wszystkim, ponieważ nie każdy jest wart tego, aby dzielić się z nim swoją miłością. Skoro oddajemy się czemuś w całości to sądzę, że jest to pewnego rodzaju miłość. Oczywistym jest to, że różni się od tej między ludzkiej. Nie będę się tu rozpisywać na temat miłości, bo to temat na inny post. Tak więc to chyba wszystko czym chciałam się z Wami podzielić.
A Wy macie swoje DRUGIE "ja"?? Piszcie w komentarzach, z miłą chęcią poczytam. 
A TUTAJ macie więcej informacji na temat wyzwania organizowanego przez DDOB.

12 komentarzy:

  1. OO jak fajnie, że interesujesz się sportem to taka rzadkość wśród kobiet, niejeden chłopak chciałby mieć taką dziewczynę lub kumpelę ;)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również kocham piłkę nożna, gram nawet 4 lata już w klubie. Obecnie jestem 3 tygodnie po rekonstrukcji ACL i czekam na mój powrót na boisko. Kontuzja spowodowała to, że zaczęłam pisać bloga i to jest moja przestrzeń w której się zamykam by nie myśleć o kontuzji :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/motywacja-czyli-jak-wyjsc-z-dobrym.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię piłkę nożną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo uważałam to za bez sensowny sport, ale wszystko zmieniło się tak z dnia na dzień :)

      Usuń
  4. Ja lubię piłkę nożną, ale nie gram w nią - wolę ją oglądać.
    Ze sportu o wiele bardziej wolę siatkówkę oraz babington :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny post. ;) powodzenia w konkursie, zycze wygranej. Czytałam juz wiele postów tego typu, ale twoj chyba najbardziej przypadł mi do gustu. :)
    Osobiście nienawidzę piłki nożnej, wole siatkowke. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, sportowa dziewczyna! :D Powodzenia w konkursie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam piłkę nożną i mam wielki szacunek do kobiet które spełniaja się w tej dziedzinie sportu :)
    Moje drugie ja to gry komputerowe :D
    paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej jest dziewczyn, które kochają piłkę nożną :)

      Usuń
  8. Kocham piłkę nożną, kiedyś często grałam :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie piszesz :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń