12.08.2016

5 SPOSOBÓW, KTÓRE POMOGĄ CI ZAPOBIEC ZŁEMU NASTROJOWI

Mimo tego, że mamy sierpień i do jesieni jeszcze ponad miesiąc, to czuć już odrobinę chłód, a dni są znacznie krótsze. W takim czasie bardzo często dopada nas chandra. Dlatego postanowiłam napisać dla Ciebie, mój (co nie znaczy, że nie możesz tego znać, ale mam nadzieję, że pojawi się coś czego wcześniej nie znałeś / nie znałaś) sprawdzony "przepis" na poprawę nastroju. A więc przechodzimy do składników:

1. Pierwsze i najważniejsze 'pozytywna' muzyka, której słuchanie będzie poprawiało Twój humorek. Do tego typu zaliczam piosenki, dzięki którym moje nogi same zaczynają poruszać się w rytm muzyki, a ręce trudno utrzymać w miejscu (będąc między ludźmi).

2. Teraz dodaj do tego odrobinę pysznego kakałka. Jeden kubek dziennie, na chłodne popołudnie to rewelacyjny pomysł. Każdy powtarza, że mleko to samo zdrowie, a kakao to jego smaczniejszy odpowiednik, połącz przyjemne z pożytecznym.

3. Gorąca kąpiel. Kto nie lubi położyć się w wannie i pozwolić odpocząć organizmowi?? Chodzisz do szkoły / pracy?? Kiedy nauczycie lub szef zbyt dużo wymaga i jesteś zestresowany / zestresowana. Odprężająca, gorąca kąpiel to rewelacyjny pomysł właśnie dla Ciebie.



4. Jeszcze szczypta uśmiechu. To bardzo proste, wystarczy uśmiechnąć się do rodziny, przyjaciół, czy nawet do mijanych na ulicy ludzi. Nie tylko Tobie zrobi się lepiej, ale również innym poprawisz nastrój. 


5. Ćwicz. Może to wydać Ci się głupie. Jak ćwiczenia, po których jesteś zmęczony mogą poprawiać nastrój?? To proste poranna gimnastyka pobudzi organizm do pracy, a dzięki temu dzień będzie lepszy. Po za tym ćwicząc dbasz o sylwetkę, co sprawia, że Twoja samoocena podnosi się. Warto się zmęczyć, aby organizm wyprodukował endorfiny, czyli hormon szczęścia. 







 Jeśli Ci się podoba, skomentuj, zaobserwuj.
To są moje sposoby, a Twoje?? Mam nadzieje, że Cię zainspirowałam :)

9 komentarzy:

  1. Zainspirowałaś mnie, dziękuję!
    Zdjęcia rewelacyjne <3! I dziękuję za świetne rady :D
    Pisz więcej więcej i więcej :D
    Od dawna obserwuję! unrealizable1999.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "music is my best friend" - niby na pozór dziwne, ale taka prawda. muzyka jest zawsze ze mną, słucham jej cały czas i pierwsza rada to cała ja. pozytywna piosenka, słuchawki i od razu swiat staje się piękniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaniutka szafiareczko - share za share? http://ceosreo.pl/szafiarki-blogerki-jutuberki/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, kubek kako i ciepła kąpiel serio potrafi zdziałać cuda i poprawić humor. Fajne porady! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moim sposobem jest podobnie jak u ciebie dluga relaksujaca kapiel :) lekiem na moj zly nastroj jest oczywiscie moj narzeczony o ile to on sam nie jest powodem tego humoru!! :) jesli tak sie dzieje zakladam sluchawki wlaczam bardzo glosno swoja ulubiona muzyke i tancze przed lustrem :) to pomaga!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, pozytywna muzyka super na nas wpływa!:)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami mam wrażenie, że nasz nastrój zależy tylko i wyłącznie od nas samych <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń